Det var därför jag gick upp idag

Det känns som att du måste älska mig tillbaka
annars går jag sönder
Det känns i magen
Som en klump fylld av räddsla
som en fjärlil fylld av kärlek
Men vad gör jag om du inte känner samma sak
Om du kanske tänker som alla andra
att jag är knäpp som gillar dig
du som är 97:a

Jag tvekar
Men det kändes
verkligen som att du kände något
den kvällen
Det var så verkligt
Om jag hade vetat vad jag skulle känna nu
skull jag ha tagit chansen när jag hade den
Men jag kan inte spå framtiden

Det kanske inte betyder något
att vi dansade du och jag
att vi skrattade
att vi log
att vi lekte
att vi pratade
att vi skojade
att vi umgicks
att alla frågade om vi var tillsammans
att alla trodde att vi var kära
att jag skrev på din armn

Ett tag fick du mig att känna mig som hon i titinic
du fick mig att släppa loss mer än vanligt
och göra saker
Du fick mig att le mitt riktiga leende igen

Du fick mig att låta dig köra mig på den vagnen
så att jag nästan ramlade
Jag var rädd men jag älskade det

Med dig mår jag bra
Du måste bara känna samma sak

Jag kan inte få dig ut ur mitt huvud
Tro mig jag har faktiskt försökt















Att se ditt leende
fick mig att smälta
det var faktiskt därför jag gick upp idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0