Hjälp mig ta mig ut!

Jag vill bara slå och skrika
Behöver verkligen få skrika ut

Det här tar kål på mig
Fattar inte varför jag stannar kvar

Men jag har lovat, eller jag lovade att jag skulle lova

Du vet jag försöker och jag låssas
Men jag tror inte jag är över dig än

Men kära du, jag klarar mig
Jag har Jenny vid min sida
Och då klarar jag mig alltid

Jag vet inte längre vad jag vill
Har ingen egen vilja ibland

Min känsla har försvunnit
Dom har dött ut

Jag lovar om någon skulle kommit fram och frågat om jag
vill rymma med dom
Jag svär jag hade tagit första bästa tåg

Här finns ingeting att stanna kvar för
Ingeting att leva för

Men jag fortsätter att kämpa för att komma här ifrån
För utan för finns det en meningen

Men sitter man fast så sitter man
Kämpar och kämpar

Hjälp mig ta mig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0