Jag undrar

Jag undrar om du aldrig menade det du sa
eller om allt bara tog slut en dag

Om du bara lekte en lekt
eller om du bara vaknade en dag
och känslan var borta

Jag undrar om du aldrig gillade mig som du sa
eller om kärleken bara tog slut efter ett tag

Jag undrar om du har glömt alla perfekta dar
Om du glömt alla ord som vi sa

Jag undrar vad du vill
Vill du ha mig eller vill du inte ha mig

Jag tänker inte stå mitt i mellan
Jag har redan gått vidare
Bestämd dig fort
står aldrig kvar på samma ställe för länge

Jag kommer alltid att sakna
Aldrig att glömma

Sakna dina kramar
Din charm
Men du, jag har redan glömt det vi hade

Men jag kommer aldrig att släppa dig
Kommer hålla kvar dig som min vän
För så mycket som du betyder för mig
Så kan jag inte bara glömma dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0