sextondeifjärdetjugohundratio

Älskling
Du är allt jag behöver
Med dig är allt perfekt

Jag älskar när du pillar i mitt hår
Hur du kollar på mig

Du får mig att önska att jag alltid
kunde ligga där i dina armar
Med dig finns ingen morgon dag
Utan det är bara du och jag
precis just nu

Sätte du säger "Hej sötnos" på
Du gör mig helt varm inuti
Gå med dig hand i hand
får hela min värd att stå i brand

Du ger mig fjärilar i magen
varje gång du rör vid mig
Du får mig att le varje dag
med dig finns ingen lag

Du får mig att känna mig vacker och fin
även fast jag vet att det inte är sant


Kanske jag inte säger det till räkligt ofta
men Jonas, jag älskar dig

Sextondeifjärdetjugohundratio dagen då du blev bara, bara min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0