Fattar inte varför jag försöker

Nu skiter jag i allt
Orkar inte mera

Inget är längre som det ska
Det är bara in din närhet som jag mår bra

Jag skiter i skolan
inget fixar ju sig en då
Jag försöker och försöker
men inget blir ju bra

Ni ser inte
utan ni bara ger mig mer skit
Så nu skiter jag i det

Jag har mindre vänner nu än då
och jag får ofta en diss
av dom som jag har kvar

Jag är förändrats
Inget är som förut

Fattar inte varför jag fortsätter att gå
Jag kommer ingen vart
för jag vet inte var jag vill gå

älskling
Det är bara med dig som jag mår bra

Jag kommer aldrig att förstå mig på livet
kommer aldrig att förstå vad meningen är

Kommer aldrig förstå varflr jag
somnar med tårar som rinner ner på kudden

Varför jag vaknar helt tom utan en känsla av liv

Att ta mitt liv kommer ofta på tanken
men det finns dom som jag älskar
Men saker är inte som förut

Tänk på alla dom som jag har sårat
dom som jag bara skitit i














Jag fattar inte varför jag skriver

inte varför jag ens försöker att le på dagarna
varför jag försöker att leva
varför jag försöker klara skolan

när jag vet att allt redan har skitit sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0