R.I.P - bara en lite del av hur det känns att sakna dig

Jag tänder ljuset om och om igen
sen hämtar jag nya

Jag ser hur det brinner
och låter tårarna rinna tills kvällen blir till dag

Jag drömmer om en ny dag
en ny framtid... med dig

Men vissa drömmar kan man inte nå
och en del önskningar slår aldrig in

Jag minns dagen då mamma berättade
att du lämnat oss kvar här på jorden

Du lämnade mig!
Hur kunde du, jag älskade ju dig
Jag behövder dig

Jag vet inte vad jag gör här längre

Jag viskar ut ditt namn
i det tomma mörkret

Jag ber böner om att du ska komma tillbaka igen
Jag ber böner som blandas med hysteriska skrik av smärta
Smärtan som bildas av oövervinnlig saknad

Mål som är hopplösa att nå
Önskningar som alla bara skrattar åt

Obeskrivlig kärlek som aldrig får komma ut
Saknaden som får hela min värd att falla samman

Tomheten i mitt hjärta
Jag kan inte andas längre


Det är bara en liten del av hur det känns att sakna dig gammel mormor
R.I.P <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0